Inmiddels zelf ook maar eens efkes aan de slag gegaan met deze IoT versie en dus geïnstalleerd.
Tijdens de installatie krijg je de melding aanmelden met het Microsoft account.
Aangezien dat niet de bedoeling is omdat ik geen account meer heb, dus gekozen voor lokaal domijn links onder ( ben alleen vergeten hoe dit nu precies heette ) op de Microsoft aanmeld pagina Tijdens de Installatie! Dus links onder iets met lokaal domijn, waarna gewoon het Gerard account werd aangemaakt en Windows 10 IoT werd geïnstalleerd.
Het is daadwerkelijk een multi language versie welke ik gedownload had ( niet de door mij vermelde versie trouwens ) ( dit moet ook ieder voort zich zelf uitmaken )
En na de installatie was mijn versie geactiveerd met het lokale account Gerard.
Gelijk weer een berg updates en drivers ( och ja, This Windows hé ) en daarna was klaar is kees en de dag al weer voorbij.
Gr Gerard.
ik ga me ook even voorstellen
- Roxmarie
- Has thanked: 88 times
- Been thanked: 65 times
Re: ik ga me ook even voorstellen
Ach updates heeft Zorin ook iedere keer! Dus dat is niet anders dan bij WIndhoos.
Als ik die LTE versie installeer moet ik zeker met een schone lei beginnen, of kan hij over de huidige installatie heen, met behoud van bestanden en programma's. Anders heeft het niet zoveel zin, ben ik alle (gratis, via givaway lisence verkregen) software kwijt. In dat is nu net leuk om te testen af en toe.
Als ik die LTE versie installeer moet ik zeker met een schone lei beginnen, of kan hij over de huidige installatie heen, met behoud van bestanden en programma's. Anders heeft het niet zoveel zin, ben ik alle (gratis, via givaway lisence verkregen) software kwijt. In dat is nu net leuk om te testen af en toe.
- De-Witte
- Has thanked: 310 times
- Been thanked: 444 times
Re: ik ga me ook even voorstellen
Ik had een schone installatie gedaan maar vermoedelijk kan hij gewoon over Windows 10 heen, efkens de setup starten en je weet het binnen no time. Kan het niet is er ook niks verloren want dan wordt de installatie terug gedraaid door Windows zelf.Roxmarie schreef: 08 nov 2024, 21:56 Ach updates heeft Zorin ook iedere keer! Dus dat is niet anders dan bij WIndhoos.
Ik had sowieso niks te verliezen omdat dit slechts een test voor mij was en uiteindelijk voor al mijn systemen bij Zorin wil blijven. En dit slechts een proef installatie was op mijn data server.
Koop je een licentie code kan je misschien zelfs de code bijwerken in activatie - nieuwe code opgeven om je bestaande Windows 10 om te zetten naar de IoT versie?
Als ik alles wist hoefde ik het hier niet te vragen